Eğitim Bilimleri Enstitüsü
09.02.2024

II. Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Kayıt Yenileme ve Ders Seçim İşlemleri

  • Tezsiz Yüksek Lisans öğrencilerinde ilgili dönemin harç ücretini yatıran öğrencilerin ders kayıtları Enstitü tarafından 19 Şubat 2024 Pazartesi günü otomatik yapılacaktır. Öğrenciler sistem üzerinden herhangi bir ders seçimi yapmayacaklardır.
 
  • 2. Dönemde olan kayıt yaptıran öğrenciler harç ücretlerini 16 Şubat 2024 tarihine kadar Vakıfbank Şubelerinden, Vakıfbank ATM’lerinden veya Vakıfbank İnternet Bankacılığı aracılığı ile ilgili öğrenci numarasını kullanılarak yatırılabileceklerdir. Vakıfbankası dışında başka bir bankadan EFT ile IBAN numarasına harç ücreti yatırılmamaktadır. Harç ücreti sadece öğrenci numaranıza ilgili Vakıfbank kanallarından yatırılmaktadır. (İlgili harç ücreti yatıran öğrenciler dekontları e-mail yoluyla veya şahsen getirmelerine gerek yoktur. Sistem üzerinden harç ücretini yatıran öğrencilerin ders kayıtları 19 Şubat 2024 Pazartesi günü Enstitü tarafından otomatik olarak yapılacaktır. )
 
  • Bu dönem kesin kayıt yaptırıp 1. Dönemde olan Tezsiz Yüksek Lisans öğrencilerimiz kayıt yenilemeyle ilgili herhangi bir işlem yapmayacaklardır
 
  • 3. Dönemde olup alttan dersi kalanlar Enstitümüze kaldıkları ders ile projeyi 3. Dönemde yürütmek istediklerine dair kayıt yenileme tarihlerinde dilekçeyle başvuru yapmaları gerekmektedir.
 
 
  • Dersler akademik takvime göre 19 Şubat 2024 tarihinde başlayacaktır. 
  • (İlgili akademik takvim linki: https://erbakan.edu.tr/akademik-takvim Lisansüstü kısmını tıklayarak görebilirsiniz.)
 
 
  • İlgili bilim dalına, danışmana veya dersi yürüten öğretim üyesine, 0332 323 82 20-23 numarasından 5400 veya 5401'i  tuşlayarak santrale bağlanıp ilgili öğretim üyesinin ismini söyleyerek veya e-posta adresinden iletişim kurunuz. (E-posta adresine  https://erbakan.edu.tr/ahmetkelesogluegitim/anabilim linkinden ilgili bilim dalına giriş yaparak bulabilirsiniz.
 
  • Yoğunluktan dolayı Enstitümüzde telefonla bilgi verilmemektedir. Ders kaydı dışındaki sorularınızı [email protected] adresinden göndermeniz gerekmektedir.
 
  • Belirtilen süre içerisinde Kaydını yenilemeyen öğrenciler Lisansüstü Yönetmeliğimizin 10. maddesinde belirtildiği üzere "Öğrenciler kayıt yenileme, ders değişikliği, ders ekleme ve ders bırakma işlemlerini akademik takvimde belirtilen süre içerisinde yapmak zorundadır. Akademik takvimde belirtilen süre içerisinde varsa mali yükümlülüklerini yerine getirmeyen veya kayıt yenileme işlemlerini tamamlamayan öğrenciler söz konusu dönemde öğrencilik haklarından yararlanamaz, seminer, proje, tez konusu önerisi veremezler. Yeterlik sınavından ve tez izleme komitesi raporundan başarısız sayılırlar. Bu durumlarda geçen süreler programlar için öngörülen azami öğrenim süresinin hesabında dikkate alınır."
 
  • Öğrencilerimiz Enstitü sayfasını inceleyerek ders içerikleri, yönetmelikler, kılavuzlar, enstitü belgeleri ve uygulama esaslarına ulaşabilirler.
 
 
İLGİLİ YÖNETMELİK VE KILAVUZLAR
► Öğrenci Numaranızı öğrenmek İçin tıklayınız
► Öğrenci Fotoğraf ve İletişim bilgilerinizi güncellemek için tıklayınız
 Öğrenci Tek Şifre alma kılavuzunu görmek için tıklayınız.
► Öğrenci bilgi sistemine giriş kılavuzu için tıklayınız


AKADEMİK TAKVİM
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİ UYGULAMA ESASLARI

Öğrencilerimize duyurulur