Üniversite Anasayfa

Android Platformunda Mobil Uygulamaya Giriş Yapamama Problemi Hakkında

Üniversitemiz mobil uygulamasını Android platformunda kullanan öğrencilerimiz ve personelimiz, uygulamayı silip tekrar yükledikten sonra problem yaşamaları durumunda aşağıdaki adımları izleyerek sorunu çözebilirler:

  • Cihazınızın Ayarlar bölümüne giriniz.
  • Ayarlar içinde Uygulamalar bölümüne geçiş yapınız.
  • Yüklü uygulamaların listesinde NEÜ Mobil uygulamasını bularak seçiniz.
  • Depolama seçeneğine tıklayınız.
  • Açılan ekranda Verileri Sil seçeneğine tıklayarak uygulama verilerini temizleyiniz.
  • Ana ekrana dönerek uygulamayı tekrar açınız.

Bu işlemleri yaptıktan sonra probleminiz çözülmüş olacaktır.