.
2024 – 2025 Eğitim Öğretim Yılı yaz eğitim döneminde başka üniversiteden ders alınabilmesi için gerekli husus ve başvuru şartları aşağıda belirtilmiştir.
Yaz okulu başvuruları için gönderimler 16 Haziran 2025 itibari ile başlayacaktır.
1 – Üniversitemizden dersin alınarak devam şartının sağlanmış olması halinde alınabilir.
2 – İlgili yıldaki taban puanı bölümümüzün ilgili yıldaki (öğrencinin üniversiteye kayıt yaptırdığı yıl) taban puanından daha yüksek olan bölümlerden ders alınabilir.
3 – Yaz öğretiminde en fazla 2 tane ders alınabilir.
4 – Yaz öğretiminde alınacak dersin içeriği bölümümüzde okutulan ders ile en az % 80 eşdeğer (lab uygulaması + teorik) olmalıdır.
İlgili Yönetmeliğe buradan ulaşabilirsiniz
Belirtilen şartların sağlanması halinde yaz okulunda ders almak isteyen öğrencilerin aşağıda belirtilen belgelerin eksiksiz doldurarak öğrenci numarası ile isimlendirilmiş bir zip dosyasının içerisinde gönderiminin yapılması beklenmektedir. Başvuru belgelerinin gönderimi için Google classroom üzerinden açılan “NEÜ BM - Yaz Okulu Bilgisayar Mühendisliği 2025” dersine “ib5tk62j” şifresi ile kayıt olunması ve “Yaz Okulu Başvuru” adlı ödevin altına gönderimin yapılması gerekmektedir. Ayrıca dosyaların asıllarının saklanarak bir sonraki dönem başında ilgili İntibak Komisyonuna teslim edilmesi gerekmektedir.
1 – Yaz okulu başvuru dilekçesi (Mavi Kalemle İmzalı – Renkli Taranmış) (dilekçe için tıklayınız)
2 – OBS üzerinden alınmış transkript örneği
3 – Yaz öğretiminde almak istediği derse ait ders içerikleri ve AKTS Bilgisi
4 – Yaz öğretimine başvurulan bölümün ilgili yıldaki taban puanını gösterir belge (ÖSYM web sayfasından alınmış olmalıdır.)
Bölümümüze ait ders içeriklerine buradan ulaşabilirsiniz.
Yaz öğretimine başvuru yapan öğrencilerden başvurusu kabul edilenler bölüm web sayfasında duyuru olarak yayınlanacaktır. Yaz öğretimi başvurusu onaylanmadan (web sayfasından duyurulmadan) başka üniversiteden ders alan öğrencilerin aldıkları dersler geçersiz sayılacaktır ve bu dersler intibak ettirilmeyecektir. Başvurunuz uygun değilse yeniden dilekçeyi düzeltme imkanınız olacaktır. Mail vb. başka herhangi bir platform üzerinden uygunluk sorunlarınıza cevap verilmeyecektir. Dosya yükleme işlemleri ve geri dönütler yalnızca classoom üzerinden yürütülecektir. Son anda dosya gönderip onay beklenilmesi uygulanabilir değildir. Mağdur olmamak içim mümkünse yükleme ve onay arası en az 1 gün olarak düşünülmelidir.
EKSİK BELGE YA DA YANLIŞ BEYANDA BAŞVURULAR GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.