Üniversite Anasayfa
05 Mayıs 2025 | Kurumsal

NEÜ PRESS, Mühendislik Gençlik Festivali’nde İlgi Odağı Oldu

Necmettin Erbakan Üniversitesi Mühendislik Fakültesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen Mühendislik Gençlik Festivali, 5 Mayıs 2025 tarihinde Köyceğiz yerleşkesinde büyük katılımla gerçekleştirildi. Festivalde NEÜ PRESS’in açtığı tanıtım standı, yayınevinin bilimsel yayıncılık alanındaki faaliyetlerini tanıtmak ve öğrencilerle doğrudan etkileşim kurmak açısından önemli ilgi odağı oldu.

Akademik Yayıncılık NEÜ PRESS ile Festivaldeydi

NEÜ PRESS tarafından kurulan tanıtım standında; yayınevinin seçkin akademik kitapları, süreli yayınları ve tanıtım materyalleri öğrencilere sunuldu. Ziyaretçilere yayınevinin yayın politikası, başvuru süreçleri ve bilimsel katkı vizyonu hakkında bilgilendirme yapıldı. Standı ziyaret eden öğrenci ve akademisyenler, NEÜ PRESS’in yayıncılık misyonuna ve akademik üretime verdiği öneme yakından tanıklık etti.

NEÜ PRESS, tanıtım faaliyetleri kapsamında öğrencilere EBSCO tarafından sağlanan dil eğitim paketi hediyesi takdim etti. Akademik kaynaklara erişimi kolaylaştıran ve yabancı dil yeterliliklerini geliştirmeye katkı sunan bu hediye, öğrencilere araştırma süreçlerinde önemli bir destek sağladı. NEÜ PRESS böylece yalnızca yayın sunmakla kalmayıp, akademik gelişime doğrudan katkı sağlayan araçları da öğrencilere ulaştırmış oldu.

 

NEÜ Press, Geleceğin Mühendislerine Yayıncılığın Kapılarını Araladı

Festival boyunca süren etkileşimli tanıtım çalışmaları, NEÜ PRESS’in yalnızca bir yayınevi olmanın ötesinde üniversitenin bilimsel birikimini paylaşan stratejik bir paydaş olduğunu ortaya koydu. Öğrenciler, NEÜ Press aracılığıyla akademik dünyaya nasıl katkı sunabilecekleri konusunda bilinçlendirildi; yayımlanmış eserler aracılığıyla ilham aldı. NEÜ PRESS’in yanı sıra çok sayıda akademik ve sektörel paydaşın katıldığı festivalde; halk oyunları, konserler, mehter takımı gösterisi gibi kültürel etkinlikler de yer aldı. Mühendislik alanındaki bilgi birikimi, sosyal etkileşimle buluşarak çok yönlü bir öğrenci deneyimi ortaya koydu.