Harita Mühendisliği Bölümü tarafından dönem sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirilmiştir. Toplantıda bölümün eğitim-öğretim faaliyetleri, iç ve dış kalite süreçleri, öğrenci sayıları ve mevcut durum değerlendirilmiştir. Ayrıca bölümün toplumsal katkı faaliyetlerinin geliştirilmesine yönelik yapılabilecek çalışmalar ele alınmış, paydaş iş birliklerinin artırılması ve gelecek dönemde gerçekleştirilecek etkinlikler hakkında görüş alışverişinde bulunulmuştur. Toplantı, bölümün sürekli iyileştirme hedefleri doğrultusunda yapılacak çalışmaların planlanmasıyla sona ermiştir