Anasayfa

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 2012 yılında kurulmuştur. Bölüm, Halkla İlişkiler ve Tanıtım ve Reklamcılık olmak üzere iki ana bilim dalından oluşmaktadır. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, halkla ilişkiler, reklam ve medya alanına nitelikli işgücü sunulması suretiyle kamu ve özel kesime etkili halkla ilişkiler, tanıtım ve reklam yetilerini kazanmış bireylerin yetiştirilmesini hedefler. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünün amacı; halkla ilişkiler, tanıtım, reklam ve medya alanlarında bilimsel yöntemleri öğrenmiş; bilimsel düşünceye sahip, alanında araştırma ve planlama yapabilen, stratejik yaklaşımla olay ve olgulara bakabilen meslek ve bilim insanlarının yetiştirilmesidir. Bölüm öğrencileri teorik bilgilerini gerçekleştirdikleri pek çok uygulama (reklam filmi çekimleri, röportajlar, sosyal medya projeleri, grafik tasarım ürünleri vb.) ile desteklemektedir.

4
Nisan
Öğrencilerimiz "Sivil Toplum Kuruluşları ve Medya" dersi kapsamında yaklaşık 400 aileye gıda kolisi hazırladılar
4
Nisan
Öğrencilerimiz "Sivil Toplum Kuruluşları ve Medya" dersi kapsamında yaklaşık 400 aileye gıda kolisi hazırladılar
29
Mart
Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğrencileri Yarışmaya Katıldı
29
Mart
Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğrencileri Yarışmaya Katıldı

Bağlı Kalın