2025-2026 Güz Yarıyılı Yabancı Uyruklu Adaylardan Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Adayların Listesi
Enstitümüz 2025-2026 Eğitim ve Öğretim Güz Yarıyılı Yabancı Uyruklu Tezli Yüksek Lisans ve Doktora programlarına kesin kayıt hakkı kazanan adaylara ait listeler aşağıda belirtilmiştir. Kesin Kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri ilanımız gereğince 23 Temmuz – 25 Ağustos 2025 tarihleri arasında "Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ile İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı arasında imzalanan “Uluslararası Öğrencilerin İkamet İzni Başvurularına İlişkin İş Birliği Protokolü” kapsamında Rektörlük Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının 17.12.2023 tarih ve 435731 sayılı yazısı ve Üniversitemiz Lisansüstü Eğitim - Öğretim Süreci Uygulama Esaslarının 2. maddesinin 1. fıkrasının g bendinde "Yabancı uyruklu öğrenci olarak kayıt hakkı kazanan öğrencilerin, kesin kayıt tarihlerinde başvuru sistemine yükledikleri zorunlu belgelerinin aslının ilgili enstitüye teslim etmesi gerekmektedir. İlanda zorunlu olarak belirtilen belgelerin aslını belirtilen sürede enstitüye ibraz etmeyen öğrencilerin kesin kayıtları yapılmayacaktır." hükümlerine istinaden Enstitümüze belirtilen tarihlerde şahsen olarak mesai saatleri içerisinde başvuru yapılacaktır. E-mail, fax, vekalet veya kargo yoluyla yapılan başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Yabancı Uyruklu Kesin Kayıt Başvurularında İzlenecek Adımlar
1. Aşama: Anabilim Dalı tarafından değerlendirme sonucunda başarılı bulunarak kayıt yapmaya hak kazanan adaylar aşağıda bulunan Yabancı Uyruklu Ön Kayıt ve Kayıt Taahhütname Formunu indirerek bilgisayar ortamında doldurup imzalayarak, ekteki belgeler, tebliğ tebelliğ belgesi, gss tebliğ tebelliğ belgesi ve denklik belgesi (veya okul tanıma belgesi) ile birlikte 23 Temmuz – 25 Ağustos 2025 tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde şahsen Enstitümüze teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen kesin kayıt tarihlerinde başvurusunu tamamlamayan aday öğrencilerin öğrenci kaydı kesinlikle yapılmayacaktır.
2. Aşama: Yabancı uyruklu öğrencilerin ibraz ettiği e-mail adresine "Öğrenci Numarası" gönderilecektir. Gönderilen öğrenci numarasına 7000 TL dönemlik harç ücretinizi (ikinci öğretim ücreti farklıdır) ödemeniz gerekmektedir. (Harç Ücretleri Vakıfbank Şubelerinden, Vakıfbank ATM'lerinden veya Vakıfbank İnternet Bankacılığı aracılığı ile ilgili gönderilen Öğrenci Numarası kullanılarak yatırılabilmektedir.) Belirtilen Öğrenci Numarası dışında EFT aracılığıyla herhangi bir hesap numarasına veya Vakıf Bankası dışında ödeme yapılamamaktadır. Sadece belirtilen öğrenci numarası kullanılarak ilgili Vakıfbank ödeme noktalarından ödeme yapabilirsiniz.
3. Aşama: Tanımlanan öğrenci numarasına 7000 TL harç ücreti (ikinci öğretim ücreti farklıdır) yatırıldıktan sonra öğrenci kayıtları aktifleştirilecektir.
4. Aşama: Kesin kayıt işlemi tamamlandıktan sonra aşağıda bulunan tebliğ tebellüğ belgesini kesin kaydı yapılan öğrenci tarafından Üniversitemiz Lisansüstü Eğitim-Öğretim Süreci Uygulama Esaslarının 2. maddesinin 1. fıkrasının g bendinde "Kesin kayıtları yapılan ikametgâh izni alması gereken öğrencilerin, yasal kalış süresi içerisinde Üniversitemiz Dış İlişkiler Koordinatörlüğüne başvurup kesin kayıt sırasında tebliğ edilen belgeleri teslim etmesi gerekmektedir." denilmektedir. İkametgâh işlemlerinin tamamlanabilmesi için öğrencilerin, yasal kalış süresi içerisinde tebliğ edilen belgeleri Üniversitemiz Dış İlişkiler Koordinatörlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. İkametgâh işlemlerinin tamamlanabilmesi için bu işlemin yapılması önem arz etmektedir.
Adres: Köyceğiz Mah. Demeç Sokak No:42 Kat 6 (Köyceğiz Yerleşkesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi) Meram/KONYA
E-mail: [email protected]
Telefon: +90 332 325 14 25