Üniversitemiz ile Gastronomi Akademisyenleri Derneği (GADER) iş birliğinde, Meram Belediyesinin destekleriyle Tantavi Kültür ve Sanat Merkezi’nde düzenlenen organizasyon, Türkiye'nin farklı üniversitelerinden 70’in üzerinde akademisyeni, sektör temsilcisini ve uzmanı bir araya getirdi. Üniversitemiz Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölüm Başkanı Doç. Dr. Yılmaz Seçim ile bölüm öğretim elemanlarının düzenleyicisi olduğu, Türkiye’nin farklı üniversitelerinden 70 akademisyen ve 10 sektör temsilcisinin katılım sağladığı çalıştay, Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hidayet Oğuz, Üniversitemiz Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demirel ve Gastronomi Akademisyenleri Derneği Başkanı Prof. Dr. Hilmi Rafet Yüncü’ nün açılış konuşmalarıyla başladı.
Zirve kapsamında gerçekleştirilen çalıştaylarda; gastronomi ve aşçılık bölümlerinin güncel sorunları, müfredat geliştirme çalışmaları, uygulamalı mutfak eğitimleri ve sektör-akademi iş birlikleri detaylı şekilde ele alındı.