2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleri Açıklandı
2209-A – Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 Yılı 1. Dönemde;
Fakültemiz İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı Öğrencisi Semanur ÇİFTÇİ, Doç. Dr. Hafize GÜMÜŞ danışmalığında “Matematiksel Modelleme Problemlerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Ve Akıl Yürütme Becerilerine Katkısı” adlı projesi ile;
Fakültemiz Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Programı öğrencisi Muazzez DEMİRBAĞ, Doç. Dr. Serhat ARSLAN danışmalığında “Ergenlerde Üstbilişsel Öğrenme Stratejileri İle Pozitif-Negatif Yaşam Deneyimleri Arasındaki İlişkinin Bilişsel Ve Duygu Düzenleme Aracı Değişkeni Açısından İncelenmesi” adlı projesi ile;
Fakültemiz Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Programı öğrencisi Berfin KUYLU, Doç. Dr. Menşure ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN danışmalığında “ Ruh Sağlığı Çalışanlarında Duygusal Zekâ Ve Tükenmişlik Arasındaki İlişki” adlı projesi ile;
Fakültemiz Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Programı öğrencisi Arzu DAĞ, Doç. Dr. Menşure ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN danışmalığında “Üniversite Öğrencilerinin Covıd-19 Hakkındaki Komplo Teorilerine İnanç Düzeyleri” adlı projesi ile;
Fakültemiz Sınıf Öğretmenliği Programı öğrencisi Ece YILMAZ, Doç. Dr. Menşure ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN danışmanlığında “İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Oyunlarla Sürdürülebilir Çevre Bilinci Kazandırma” adlı projesi ile;
Fakültemiz Türkçe Öğretmenliği Programı öğrencisi Gamze AKÇADAĞ, Doç. Dr. Selçuk PEKER danışmanlığında “Oyunlarla Yabancılara Türkçe Öğretimi” adlı projesi ile;