2024-YKS Sonuçlarına Göre Fakültemize Yerleşen Öğrencilerimizin Dikkatine
2024-YKS Sonuçlarına Göre Fakültemize Yerleşen Öğrencilerimizin; Kayıt işleminizi üç farklı şekilde yapabilirsiniz; ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ A) E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT; Tüm PTT şubelerinden edinebileceğiniz e-devlet şifresi ile 19 Ağustos 2024 – 21 Ağustos 2024 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/adresinden kaydınızı online yaparak elektronik kayıt belgenizi alabilirsiniz. * E-Devlet üzerinden kayıt işleminin nasıl yapılacağını görmek için tıklayınız.
Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız.(19 Ağustos itibariyle aktif olacaktır.)
Not : E-devlet üzerinden kayıt yapan öğrencilerin şahsen kayıt için Üniversitemize gelmesine gerek yoktur. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- B) E-KAYIT;
Üniversitemiz programlarına kayıt olacak ancak e-devlet üzerinden kayıt işlemi yapamayan adayların kayıt taleplerini e-devlet sisteminde Üniversitemizce sunulan hizmetler kısmında yer alan “Üniversite Bilgi Sistemi” alanındaki “Talep Destek Sistemi” üzerinden bildirmeleri ve Üniversitemizce kayıt için istenen belgelerin asıllarını eğitim-öğretimin başladığı ilk hafta ilgili akademik birime sunmaları koşulu ile e-kayıt yaptırabileceklerdir. E-Kayıt işleminin kayıt işleminin nasıl yapılacağını görmek için tıklayınız. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- C) ŞAHSEN KAYIT E-Devlet üzerinden veya E-Kayıt sistemi üzerinden kayıt işlemini yapamayan öğrencilerimizin 19 Ağustos 2024 – 23 Ağustos 2024 Cuma günü Saat 17.00’ye kadar kayıt hakkı kazandıkları akademik birimin öğrenci işleri birimine aşağıda istenen belgeler ile birlikte şahsen başvurmaları halinde kayıt işlemleri tamamlanacaktır. 1-) Lise (ortaöğretim) diplomasının aslı. Diplomasını kaybeden öğrencilerin mezun oldukları ortaöğretim kurumundan diploma kayıp belgesi almaları gerekmektedir. (Diploma kayıp belgesi sadece 2008 ve önceki yıllarda mezun olanlar için geçerlidir.) 2-) Askerlik durum belgesi. (29 yaş ve üzeri erkek öğrenciler için geçerlidir.) Not: Üniversitemizi yeni kazanan engelli öğrencilerimiz ayrıntılı bilgi için 0332 323 82 20 / 5789 numaralı telefonu arayabilirler.KYK Yurt Başvuruları Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğü'nün web sayfasında yer alan açıklamalar doğrultusunda E-devlet üzerinden yapılmaktadır. 1. Sınıf Öğrencilerimizin Ortak Zorunlu Yabancı Dil Muafiyet Sınavı İçin Tıklayınız.