Legal Advisers

İDARİ PERSONEL GÖREV TANIMI

GÖREV /İŞ TANIMI
KADRO VEYA POZİSYONUN
BİRİMİ/ALT BİRİMİ Hukuk Müşavirliği
STATÜSÜ (  X  )  Memur        (  ...  ) Sözleşmeli Personel
UNVANI Şef-VHKİ-Bilgisayar İşletmeni-Memur       
GÖREVİ Şef-VHKİ-Bilgisayar İşletmeni-Memur
SINIFI Genel İdari Hizmetler Sınıfı
KODU  
ÜST YÖNETİCİSİ Şube Müd., Şef, Avukatlar, Hukuk Müşaviri
BAĞLI BULUNDUĞU
YÖNETİCİ/YÖNETİCİLERİ
Şube Müdürü, Şef, Avukatlar, Hukuk Müşaviri, 
ASTLARI Yok
A-GÖREV/İŞLERE İLİŞKİN BİLGİLER
1-GÖREV/İŞİN KISA TANIMI      
  • Hukuk Müşavirliğine ait her türlü birim içi-birim dışı yazışmaların genelge ve talimatlar dahilinde yapılması, adli-idari her türlü davaların takibi ile bunlara ait yazışmaların yapılması ve dava dosyalarının arşivlenmesi ile duruşma günlerinin takibi vb. iş ve işlemler.
 2-GÖREV/İŞ YETKİ VE SORUMLULUKLAR
  • Yazıları genelge ve talimatlar dahilinde doğru ve düzgün olarak yazmak ve bekletmeden ilgililere dağılımını sağlamak,
  • Hukuk Müşavirliğine gelen her türlü evrakı teslim almak, kaydını yapmak, varsa evveliyatını tespit ederek Avukatlara iletmek, havale edilenleri zimmet mukabili ilgiliye vermek,
  • Personellerin görevlendirmeleri ile ilgili olur yazısı hazırlamak
  • Mahkeme (Adli-İdari) ve İcra Dairelerince istenen bilgi-belgeler için ilgili birimlere yazı yazmak
  • Her türlü tebligatı almak ve alınmasını sağlamak,
  • Duruşma günü gelen dosyaları avukatlara bildirmek,
  • Üniversite leh ve aleyhine açılan dava ve icra takiplerinin esas defterine işlemek ve arşivlenmesini sağlamak, esas defter düzgün tutulmasını temin etmek
  • Avukatlarca adli ve idari mercilerde yerine getirilmesi istenilen işlerin yapılmasını sağlamak (leh ve aleyhte açılan adli ve idari davalara ait dava, cevap, itiraz, temyiz vb.) ve havalesi alınan dilekçelerin gerekli mahkemeye (posta ya da kargo) gönderimini sağlamak için zarfını hazırlayarak postasını yapmak ve sonucundan bilgi vermek,
  • Avukatlarca Savcılıkta yerine getirilmesi istenilen işlerin yapılmasını sağlamak(suç duyurusu vb.)
  • Postası yapılan evrakların posta gönderi evraklarını arşivlemek
  • İşlemi biten dava ve icra dosyalarını esas defterine işlenmesini sağlamak
  • Yıllık Faaliyet Raporları hazırlamak (Misyon, vizyon, örgüt şeması, öneri ve tedbirler)
  • Personel izin, rapor kullanımlarını takip etmek, Personel Daire Başkanlığına bildirmek
  • Birim Arşiv dosyası hazırlamak
  • Personelin değişen eğitim/çocuk/mal bildirimi vb. durumlarını Personel Daire Başkanlığına bildirmek
  • Rektör, Genel Sekreter ve Avukatlara karşı sorumlu olmak ve Kanun, Tüzük ve Yönetmelikler çerçevesinde onlar tarafından verilecek diğer benzeri görevleri yapmak.
 
3-ÇALIŞMA KOŞULLARI
  1. Çalışma Ortamı
Açık ve kapalı alan
  1. İş Riski
Var (Mali, Hukuksal, Vicdani)
4-GÖREV/İŞİN GEREKTİRDİĞİ AĞIRLIKLI ÇABA
(  …  ) Fiziksel Çaba              (  …  ) Zihinsel Çaba              (   X   ) Her İkisi de
B-ATANACAKLARDA ARANAN NİTELİKLER
1-ÖĞRENİM DÜZEYİ VE BÖLÜMÜ
  • Mevzuatlarda belirlenen şartları taşımak.
2-MESLEKİ EĞİTİM, SERTİFİKA, DİĞER EĞİTİMLER
  • Gerekmiyor.
3-YABANCI DİL VE DÜZEYİ
  • Yabancı Dil gerekmiyor
4-HİZMET SÜRESİ
  • Görevde yükselme sureti ile atanacaklar için, Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personel Görevde Yükselme Yönetmeliği hükümleri geçerlidir.
5-ÖZEL NİTELİKLER
  • Dürüst ve güvenilir olmak.
  • Hukuki iş ve işlemler ile ilgili bilgi sahibi olmak.
  • Ofis gereçlerini ve sistemlerini iyi kullanabilmek.
  • İş ve işlemlerde dikkatli, çabuk, özenli ve düzenli olmak.
  • İletişim becerisine sahip olmak.
  • Araştırıcı olmak.
  • Değişim ve gelişime açık olmak.
 
Bu dokumanda açıklanan görev tanımımı okudum.
Görevimi burada belirtilen kapsamda yerine getirmeyi kabul ve taahhüt ediyorum.
 
Adı ve Soyadı  : …………….
 
 
Tarih                                                                                           İmza
.…/.…/….
ONAYLAYAN
                                                               (Genel Sekreter)        
 
 
 
Tarih                                                                                           İmza
.…/.…/….