Faculty of Theology
Birim Menü
Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Betül ORUÇ
Tefsir Tarihi - Tefsir Tarihi ve Usulü Final Sınavı Sorumlu Olunan Yerler:
Tefsir El Kitabı (Grafiker Yay. 5,6,7. Bölümler)
...........................................................................................................................................
TÜRK DİN MUSIKİSİ VE NAZARİYATI DERSİ SINAV GÜN VE SAATLERİ
I. ÖĞRETİM
1- 07.01.2019 1-A 10.00-12.00
2- 07.01.2019 1-B 14.00-16.00
3- 08.01.2019 1-C 10.00-12.00
4- 09.01.2019 1-D 09.30-12.00 14.00-17.00
ARAPÇA İLAHİYAT
10.01.2019 1-A 14-16.00
II. ÖĞRETİM
1- 11.01.2019 1-A 10.00-12.00
2- 11.01.2019 1-B 1 4.00-16.00
3- 14.01.2019 1-C 14.00-16.00
KUR’AN-I KERİM ÖĞRETİMİ ve TEKNİKLERİ DERSİ RAPOR TESLİM TARİHİ
1- 16.01.2019 4-F 10.00-12.00
3. KAT 314 NOLU ODA
Öğr.Gör. Mustafa YILDIRIM
..................................................................................................................................................................
Prof. Dr. Bayram DALKILIÇ
MANTIK Dersi
1. Klasik Mantık Kitapları
2. Derslerde işlenen konular
3. Bayram DALKILIÇ, Mantık Ders Çalışma Notları
4. B. DALKILIÇ - Y. AKYÜZ, Aristoteles ve Bacon'a Göre Tümevarım kitabı
Prof. Dr. Muhittin UYSAL'ın HADİS TARİHİ- HADİS TARİHİ VE USÛLÜ derslerinde Final sınavında öğrencilerin sorumlu olacağı konu başlıkları:
1. Derste anlatılan konular
2. Ekoller ve Hadise Yaklaşımları: Ehl-i Re'y, Mu'tezile, Şî'a, Ehl-i Zühd ve Tasavvuf (Ahmet Yücel, Hadis Tarihi)
3. Câmi, Musannef, Muvatta', Sünen ve Müsned adlı Hadis Kitaplarının Tertip ve Kapsamları, İmam Mâlik'in el-Muvatta'ı, Ahmed b. Hanbel'in el-Müsned'i, Sahihayn ve Mukayeseleri, Sünen-i Erbaa (Ahmet Yücel, Hadis Tarihi, Talat Koçyiğit, Hadis Tarihi)
4. Kur'ân'la Yetinme Düşüncesinin Tarihçesi ve Hadis İnkârcıları. Aligarh ve Ehl-i Kur'ân Ekolleri (Ahmet Yücel, Hadis Tarihi)
5. Hindistan/Pakistan'da Hadis Çalışmaları: Mevdûdî, ve Fazlurrahman'ın Hadis Anlayışları (Ahmet Yücel, Hadis Tarihi)
Başarılar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------