Oyp Coordination Agency
23.10.2019

SATINALMA İLE İLGİLİ İŞLEM SIRASI ve DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

SATINALMA İLE İLGİLİ İŞLEM SIRASI ve DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR   

         

1.Doğrudan Temin Talep Formu’ nu doldurunuz. (1 nüsha)

2.Satın alınması istenen mal/malzeme için ayrı ayrı olmak üzere Teknik Şartname marka belirtilmeden hazırlayınız. (3 nüsha,Arş. Gör. ve danışman imzalı olmalı)

  • Satın alınması istenen kitaplar Üniversitemiz kütüphanesinde ve bölüm kütüphanesinde bulunmadığına ilişkin bir yazıyı ÖYP koordinatörlüğüne teslim ediniz. Satın alınması istenen kitap ve dergi gibi dökümanlar ile ilgili bir teknik şartnameyi ÖYP koordinatörlüğüne teslim ediniz. (İnternet üzerinden yapılacak kitap alımlarının ödemesi yapılmaz) 

3.Doğrudan Temin Talep Formu’ nu ve satın alınması istenen malzeme ile ilgili Teknik Şartnameyi ÖYP Koordinatörlüğüne teslim ederek ilk müracatınızı yapınız.

4.İlk müracatı gerçekleştirdikten sonra, ÖYP koordinatörlüğü tarafından hazırlanan ve size verilen 3 (üç) adet Teklif Mektubunu ilgili firmalara iletiniz.

NOT: Üç ayrı Firmadan teklif mektupları yoluyla alınan fiyat tekliflerinin firma kaşeli ve ıslak imzalı olması gerekir. Fiyat teklifinin tarihi, Doğrudan Temin Talep Formu’ undaki başvuru tarihinden en az 2 gün sonra olması gerekir.

5.Bu adımda, firmalar tarafından verilen teklifleri kapalı zarf içinde ÖYP koordinatörlüğüne teslim ediniz. ÖYP koordinatörlüğü piyasadan fiyat teklifleri alabilir. Başvuru sahibinin ve ÖYP koordinatörlüğünün aldığı fiyat teklifleri ÖYP koordinatörlüğünce oluşturulan Satın Alma Komisyonu tarafından değerlendirilerek alım gerçekleştirilir.

6.Satınalma işlemi yapıldıktan sonra,

a)Satın alınan malzemenin Faturasının alt kısmında yer alan Teslim eden kısmı firma tarafından Teslim alan kısmı Öyp Araştırma Görevlisi tarafından imzalanacaktır.

b)Satın alınan malzeme ile ilgili olarak Koordinatörlüğümüz tarafından hazırlanan Muayene Kabul ve Piyasa Araştırma Tutanağı muayene komisyon üyelerine imzalatılacaktır.

c)Satın alınan malzemele ile ilgili olarak BAP Koordinatörlüğünden demirbaş kaydı (TİF Taşınır İşlem Fişi ) yaptırılacaktır.

d)2 Nüsha Demirbaş kaydı (TİF Taşınır İşlem Fişi ), 2 Nüsha Muayene Kabul Komisyon Tutanağı ve 2 Piyasa Araştırma Komisyon Tutanağı ,Fatura ÖYP koordinatörlüğüne teslim edilecektir.

NOT: Fotokopi hizmet alımı için Proje Giderleri Bütçesinden en çok 250 TL ödeme yapılacaktır.

7.Fatura’ya ilişkin bilgiler ;

a)Satın alınan ürün Fatura ile birlikte teslim alınacaktır.

b)Demirbaş Malzeme alımında Fatura üzerinde mutlaka alınan malzemenin marka ve modeli yazılmalıdır.

c)Necmettin Erbakan Üniversitesi ÖYP koordinatörlüğü adına düzenlenmiş FATURA ASLI (Fatura Bilgisi : Necmettin Erbakan Üniversitesi/ ÖYP Kurum Koordinatörlüğü- Mevlana V.D. Vergi Numarası :5770504896 Selçuklu/Konya) şeklindedir.

d)İlgili firma Fatura ile birlikte vergi dairesiden son 1 hafta içerisinde alınmış olan borcu yoktur yazısını Koordinatörlüğümüze teslim etmelidir.

NOT: Tüm evraklarda imza için mavi kalem kullanınız.