MAL/HİZMET SATINALMA ÖDEMELERİ
- Satın alınan malın/hizmetin faturası ve dilekçe (Satınalma Dilekçe Örneği) belgeleri [email protected] adresine gönderilerek, TTS kayıtlarından “MUHASEBE İŞLEM FİŞİ” talep edilir. MUHASEBE İŞLEM FİŞİ büromuzca kesilerek e-posta adresinize gönderilir. TÜBİTAK dışındaki diğer projelerin HARCAMA TALİMATI belgesini hazırlaması gerekmektedir.
- Satın alınan malın/hizmetin faturası, 3 farklı fiyat teklifi ve dilekçe (Satınalma Dilekçe Örneği), onay/olur/piyasa araştırması/muayene kabul (GEREKLİ BELGELER isimli excell dosyası), Muhasebe işlem Fişi (yalnızca TÜBİTAK için) belgeleri; EBYS kanalıyla ya da sonradan ıslak imzalı hallerinin Büromuza ulaştırılması şartıyla [email protected] adresi kanalıyla Koordinatörlüğümüze ulaştırılır. (Gerekli Belgeler dosyasında "Muayene Kabul" belgesine fatura tarihi ile aynı tarih, diğer belgelere fatura tarihinden önce bir tarih belirtilmelidir.)
- Büromuza, EBYS üzerinden gelen belgeler ya da e-posta ile gönderilen belgeler (e-posta ile gelen belgelerin elden ıslak imza ile teslim edilmesi zorunludur) Büromuzca MYS üzerinden işleme alınır. Yürütücünün ödeme emrini e-imza ile imzalayıp muhasebeye göndermesi ile ödeme işlemi tamamlanır.
SATIN ALMA DİLEKÇE ÖRNEĞİ
GEREKLİ BELGELER
TÜBİTAK DIŞINDAKİ PROJELER İÇİN HARCAMA TALİMATI