Bap Koordinatörlüğü

Mal/Hizmet Satınalma Ödemeleri ve Belgeleri

MAL/HİZMET SATINALMA ÖDEMELERİ
 
  1. Satın alınan malın/hizmetin faturası ve dilekçe (Satınalma Dilekçe Örneği) belgeleri [email protected] adresine gönderilerek, TTS kayıtlarından “MUHASEBE İŞLEM FİŞİ” talep edilir. MUHASEBE İŞLEM FİŞİ büromuzca kesilerek e-posta adresinize gönderilir. TÜBİTAK dışındaki diğer projelerin HARCAMA TALİMATI belgesini  hazırlaması gerekmektedir.
  1. Satın alınan malın/hizmetin faturası, 3 farklı fiyat teklifi ve dilekçe (Satınalma Dilekçe Örneği), onay/olur/piyasa araştırması/muayene kabul (GEREKLİ BELGELER isimli excell dosyası), Muhasebe işlem Fişi (yalnızca TÜBİTAK için) belgeleri; EBYS kanalıyla ya da sonradan ıslak imzalı hallerinin Büromuza ulaştırılması şartıyla [email protected] adresi kanalıyla Koordinatörlüğümüze ulaştırılır. (Gerekli Belgeler dosyasında "Muayene Kabul" belgesine fatura tarihi ile aynı tarih, diğer belgelere fatura tarihinden önce bir tarih belirtilmelidir.)
  2. Büromuza, EBYS üzerinden gelen belgeler ya da e-posta ile gönderilen belgeler (e-posta ile gelen belgelerin elden ıslak imza ile teslim edilmesi zorunludur) Büromuzca MYS üzerinden işleme alınır. Yürütücünün ödeme emrini e-imza ile imzalayıp muhasebeye göndermesi ile ödeme işlemi tamamlanır.


SATIN ALMA DİLEKÇE ÖRNEĞİ

GEREKLİ BELGELER

TÜBİTAK DIŞINDAKİ PROJELER İÇİN HARCAMA TALİMATI