Yüksekokulumuzdan mezun olan tüm öğrencilerimiz şahsen veya noter vekaleti ile diplomalarını alabilecekleri gibi diplomalarının alıcı ödemeli olarak kargo ile gönderilmesini de talep edebileceklerdir.
Yüksekokulumuz mezunlarının diplomalarını kargo (PTT kargo) ile talep edebilmeleri için aşağıda belirtilen işlem aşamalarını eksiksiz tamamlamaları gerekmektedir.
* Kitap borcu olan öğrencilerin almış oldukları kitapları Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığına iade etmesi ve daha sonra talepte bulunması gerekmektedir.
Mezunlarımızın "Mezun Takip Sistemi" üzerinden (https://obs.erbakan.edu.tr/oibs/kariyer/) iletişim bilgilerini güncellemeleri daha sonra ise sol menüde bulunan “Diploma Talep Formu”nu imzaladıktan " ogrsaglikmyo@erbakan ".edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Diploma talep formuYüksekokulumuza ulaşan mezunların diplomaları, en geç 5 iş günü içerisinde formda belirttikleri adreslerine kargo ile gönderilecektir.
Önemli Hususlar;
*Diploma ile birlikte Diploma Eki, Transkript ve varsa Onur/Yüksek Onur belgeleri de gönderilecek olup, söz konusu belgeler için ayrıca bir talep gönderilmesine gerek bulunmamaktadır,
*Mezuniyet işlemleri yapılmayan öğrenciler için diploma talep formu oluşturulmayacaktır,
*Diploma talep formunu e-posta olarak göndermeyenlere diploma gönderilmeyecektir,
*Diploma talebinde bulunan öğrencilerin diploma gönderme süreci 5 iş günü içinde başlatıldığından konu hakkında bilgi almak için mesajla veya telefonla aramalarına gerek bulunmamaktadır,
*Sağlık alanlarından mezun olanların diplomalarının tescil işlemleri tamamlandıktan sonra kargo ile gönderilecektir.