II. Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerin kayıt yenilemeleri
15 Şubat 2021 – 19 Şubat 2021 tarihleri arasında aşağıda belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak ve
danışmanınız ile görüşerek Otomasyon Sistemi üzerinden yapılacaktır. Öğrenciler belirtilen tarihler arasında kayıt yenileme ve ders seçim işlemlerini yapmak zorundadır.
Harç borcu olan öğrenciler
Vakıflar Bankası şubelerine
öğrenci numaralarını vererek harç ücretlerini yatırmalı ve
dekontu enstitüye teslim etmeleri gerekmektedir. Dekontu teslim etmeyen öğrencilerin ders kayıtları
yapılmayacaktır. (Dekontların aslı
[email protected] adresine e-posta yoluyla .pdf formatında taratılarak gönderilebilecektir.) (Bu dönem kaydolup 1. Dönemde olan Tezsiz Yüksek Lisans öğrencilerimiz herhangi bir işlem yapmayacaklardır.)
1. Belirtilen süre içerisinde Kaydını yenilemeyen öğrenciler Lisansüstü Yönetmeliğimizin 10. maddesinde belirtildiği üzere;
(2) Lisansüstü programlarda kayıtlı öğrenciler, akademik takvimde belirtilen süre içerisinde enstitü yönetim kurulunun belirleyeceği esaslar çerçevesinde dönem kayıtlarını yenilemek zorundadırlar.
(3) Akademik takvimde belirtilen süre içerisinde ders değişikliği, ders ekleme ve ders bırakma işlemleri danışman tarafından yapılır.
(4) Dönem kaydı yaptırmayan, varsa katkı payı, ders ücreti veya ikinci öğretim ücreti gibi mali yükümlülüklerini yerine getirmeyen öğrencilerin dönem kaydı yenilenmez. Bu öğrenciler söz konusu dönemde öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
(
5) Dönem kaydını yenilemeyen öğrenciler, ilgili yarıyılda ders seçemezler; seminer, proje, tez konusu önerisi veremezler. Bu durumlarda geçen süreler belirtilen programlar için öngörülen azami öğrenim süresinin hesabında dikkate alınır.." denildiğinden kaydını yapmakla yükümlüdürler.
2.Öğrencilerimiz Enstitü sayfasını inceleyerek ders içerikleri, yönetmelikler, kılavuzlar, enstitü belgeleri ve uygulama esaslarına ulaşabilirler.
İlgili danışmana 0332 325 20 24 (4000) numarasından santrala bağlanıp ilgili öğretim üyesinin ismini söyleyerek görüşebilirsiniz. Danışmanınıza ulaşamadığınız takdirde danışmanızın e-posta adresinden iletişim kurunuz.
(E-posta adresine https://erbakan.edu.tr/muhendislikvemimarlik/anabilim linkinden ilgili bilim dalına giriş yaparak bulabilirsiniz.)
İLGİLİ YÖNETMELİK VE KILAVUZLAR
►
AKADEMİK TAKVİM
►
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ
Sorularınız için
f[email protected] e-posta adresimizle iletişime geçebilirsiniz. Öğrencilerimize duyurulur.