Öğretim Elemanlarımızın Dikkatine (Uzaktan Öğretim Sistemi)
1) Çoklu değerlendirme sistemi uygulaması nedeni ile ders yürüten öğretim elemanlarımızın, derslerin başlamasına müteakip ilk dört hafta içerisinde final sınavı ve gerek duydukları takdirde ara sınav için ders bilgi paketinde tanımlanan kısa sınav, proje ve performans ödevlerini UZEM sisteminden yapılarak öğrencilere duyurulması gerekmektedir.
2) Necmettin Erbakan Üniversitesi 2020-2021 Bahar Yarıyılı Uzaktan Öğretim Sistemi Uygulama Esasları'nın13'ncü maddesi; ''Dersler için oluşturulmuş sanal sınıf oturumları programdaki canlı ders saatleri dışında kullanılamayacaktır. Herhangi bir nedenle dersi yapamayacak olan öğretim elemanı, birim amirine durumu önceden iletecek, mümkün olan en kısa zamanda mazeretini bildirir bilgi, belge vb. sunacaktır. Mazeretli olarak ders yapamamış öğretim elemanları için birimlerinin UZEM koordinatörleri aracılığı ile programdaki müsait bir zaman için alternatif canlı ders oturumu talep edilecektir. Alternatif oturumu oluşturan UZEM koordinatörü, yazılımda yer alan öğretim elemanını ve öğrencileri bilgilendir kutucuklarını ayrı ayrı işaretleyerek öğretim elemanının ve öğrencilerin sistemdeki kayıtlı e-posta adreslerine alternatif canlı dersin oturum bilgisini ileteceklerdir. Telafi dersleri için de aynı prosedür, yönetim kurulu kararı ile belirlenmiş ders gün ve saati için yine UZEM koordinatörü aracılığı ile yürütülecektir.'' hükmü gereğince herhangi bir nedenle dersi yapmamış/yapamayacak olan öğretim elemanımızın en kısa sürede Dekanlık makamına dilekçe ile müracaat etmesi gerekmektedir.