Halk Sağlığı Anabilim Dalı

Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Anabilim Dalı İntorn Karnesi

Tıp Fakültesi Halk sağlığı Anabilim Dalı'nda dönem VI Intern öğrenciler için staj süresince kullanılacak Intern karnesi için tıklayınız.

 
 
T.C.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
 TIP FAKÜLTESİ

 

DÖNEM VI iNTÖRN KARNESi
Stajın Adı: Halk Sağlığı
Öğrencinin Adı Soyadı:
Öğrencinin Numarası:
Değerlendirme Ölçütleri Asgari Sayı
G:Gözlem
U:Uzman Eşliğinde
Yeterli Yetersiz
1. TIBBİ BİLGİ VE HEKİMLİK UYGULAMALARI
Staja özgü tanı ve tedaviye yönelik girişimsel becerileri uygulama  
Klinik akıl yürütme, karar verme ve değerlendirme  
Yeterli temel, klinik, sosyal-davranışsal bilgilere sahip olma ve bu bilgileri akıl yürütme, karar verme ve değerlendirme süreçlerinde kullanma  
Mesleksel uygulamalarında var olan en iyi kanıtları toplama ve karar verme süreçlerinde kullanma  
Sağlıkla ilgili araştırma ve literatürü takip etme, değerlendirme ve sunma  
Hasta ve yakınlarını hastalıklarına yönelik olarak bilgilendirme, sağlığı korumaya ve iyileştirmeye yönelik gerekli önlemleri alma  
Klinik, poliklinik ve sahada yaşanan sağlık bakım süreçlerini organize etme ve yürütme  
2. PROFESYONEL TUTUM VE DAVRANIŞLAR
Hasta ve hasta yakınlarıyla etkin iletişim kurma  
Meslektaşları ve diğer sağlık personeli ile etkin iletişim kurma, birlikte çalışma ve karar verme  
Sağlık bakımı sırasında oluşan eksiklikleri, aksaklıkları sahiplenme ve azaltılması yönünde girişimde bulunma  
Mesleki uygulamalarında yasal, etik ve mesleki değerleri ve sorumlulukları gözetme ve uygun tutum ve davranışlar sergileme  
İnsani, toplumsal ve kültürel sorumlulukları ve değerleri gözetme, uygun tutum ve davranış sergileme  
Sağlık sistemleri ve politikalarını değerlendirme ve sağlık hizmetinin sunumunda toplumsal yararı gözetme  
Tüm sağlık bakım süreçlerinde sağlığın korunması, geliştirilmesi ve hastalıkların önlenmesi yaklaşımına öncelik verme  
Sağlık kaynaklarını etkili ve akılcı şekilde kullanarak hizmet verdiği birimi yönetme  
Bireysel ve mesleki yeterliklerinin ve performansının farkında olma ve sürekli öğrenme yoluyla mesleki performansını geliştirme  
Öğrenciler dahil sağlık çalışanlarının ve toplumun öğrenmesine katkıda bulunma  
3. MERAM İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Değerlendirme Ölçütleri Asgari Sayı
G:Gözlem
U:Uzman Eşliğinde
Birim Sorumlu Kaşe Ve İmzası Yeterli Yetersiz
I. Çevre Sağlığı Birimi
Su numunesi almak, Bakiye klor ölçümü yapmak 1 U  
Tütün denetimlerine katılmak 1 G
II. Bulaşıcı Hastalıklar Birimi
Bildirimi zorunlu hastalıklar ile ilgili işlemleri izlemek 1 G  
Aşı takip sisteminin kullanımını ve Soğuk zinciri gözlemlemek 1 G
Filyasyon Vaka ve temaslı tespiti, bilgilendirilmesini izlemek 1 G    
Filyasyon uygulaması kullanmasını gözlemlemek 1 G    
III. ÇEKÜS Birimi
Aile planlaması hizmerlerinin koordinasyonunu gözlemlemek 1 G  
Bebek ve ana ölümü işlemlerini gözlemlemek 1 G
IV. Neonatal Tarama Programı Birimi
Yenidoğan taramalarıyla ilgili işlemleri gözlemlemek 1 G  
V. Aile Hekimliği Birimi
Aile hekimi kayıt ve değişiklik işlemlerini gözlemlemek 1 G  
Aile sağlığı merkezlerinin denetimine katılmak     1 G
VI. İnsan Kaynakları Birimi
Resmi yazışma işlemlerini gözlemlemek 1 G  
VII. Disiplin Birimi
Disiplin ve değerlendirme işlerini gözlemlemek 1 G  
VIII. Ruh Sağlığı Birimi
Sağlık tedbirleri ile ilgili bilgi almak 1 G  
IX. Verem Savaş Dispanseri
Mikro film okumak 2 U  
PPD uygulamalarına katılmak 2 U
Doğrudan gözetimli tedavi uygulamalarını gözlemlemek 1 G
X. Kanser Erken Teşhiş, Tarama ve Eğitim Merkezi (KETEM)
Kanser taramaları hakkında bilgi almak 1 G  
XI. Sağlıklı Yaşam Merkezi
Yaşam Merkezinin faaliyetleri hakkında bilgi almak 1 G  
4. SAHA ARAŞTIRMASI
Araştırma planlama, anket, veri girişi ve istatistik analiz 1 U  
Veri toplama 5 U
Sunuma katılma 1 U
Genel Değerlendirme
Puan (Rakam ve Yazı İle)  
Harf Notu  
Değerlendirme Tarihi  
Değerlendiren (Unvan/Ad Soyad/İmza)