DÖNEM VI iNTÖRN KARNESi |
Stajın Adı: Halk Sağlığı |
Öğrencinin Adı Soyadı: |
Öğrencinin Numarası: |
Değerlendirme Ölçütleri |
Asgari Sayı
G:Gözlem
U:Uzman Eşliğinde |
Yeterli |
Yetersiz |
1. TIBBİ BİLGİ VE HEKİMLİK UYGULAMALARI |
Staja özgü tanı ve tedaviye yönelik girişimsel becerileri uygulama |
|
☐ |
☐ |
Klinik akıl yürütme, karar verme ve değerlendirme |
|
☐ |
☐ |
Yeterli temel, klinik, sosyal-davranışsal bilgilere sahip olma ve bu bilgileri akıl yürütme, karar verme ve değerlendirme süreçlerinde kullanma |
|
☐ |
☐ |
Mesleksel uygulamalarında var olan en iyi kanıtları toplama ve karar verme süreçlerinde kullanma |
|
☐ |
☐ |
Sağlıkla ilgili araştırma ve literatürü takip etme, değerlendirme ve sunma |
|
☐ |
☐ |
Hasta ve yakınlarını hastalıklarına yönelik olarak bilgilendirme, sağlığı korumaya ve iyileştirmeye yönelik gerekli önlemleri alma |
|
☐ |
☐ |
Klinik, poliklinik ve sahada yaşanan sağlık bakım süreçlerini organize etme ve yürütme |
|
☐ |
☐ |
2. PROFESYONEL TUTUM VE DAVRANIŞLAR |
Hasta ve hasta yakınlarıyla etkin iletişim kurma |
|
☐ |
☐ |
Meslektaşları ve diğer sağlık personeli ile etkin iletişim kurma, birlikte çalışma ve karar verme |
|
☐ |
☐ |
Sağlık bakımı sırasında oluşan eksiklikleri, aksaklıkları sahiplenme ve azaltılması yönünde girişimde bulunma |
|
☐ |
☐ |
Mesleki uygulamalarında yasal, etik ve mesleki değerleri ve sorumlulukları gözetme ve uygun tutum ve davranışlar sergileme |
|
☐ |
☐ |
İnsani, toplumsal ve kültürel sorumlulukları ve değerleri gözetme, uygun tutum ve davranış sergileme |
|
☐ |
☐ |
Sağlık sistemleri ve politikalarını değerlendirme ve sağlık hizmetinin sunumunda toplumsal yararı gözetme |
|
☐ |
☐ |
Tüm sağlık bakım süreçlerinde sağlığın korunması, geliştirilmesi ve hastalıkların önlenmesi yaklaşımına öncelik verme |
|
☐ |
☐ |
Sağlık kaynaklarını etkili ve akılcı şekilde kullanarak hizmet verdiği birimi yönetme |
|
☐ |
☐ |
Bireysel ve mesleki yeterliklerinin ve performansının farkında olma ve sürekli öğrenme yoluyla mesleki performansını geliştirme |
|
☐ |
☐ |
Öğrenciler dahil sağlık çalışanlarının ve toplumun öğrenmesine katkıda bulunma |
|
☐ |
☐ |
3. MERAM İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
Değerlendirme Ölçütleri |
Asgari Sayı
G:Gözlem
U:Uzman Eşliğinde |
Birim Sorumlu Kaşe Ve İmzası |
Yeterli |
Yetersiz |
I. Çevre Sağlığı Birimi |
Su numunesi almak, Bakiye klor ölçümü yapmak |
1 U |
|
☐ |
☐ |
Tütün denetimlerine katılmak |
1 G |
☐ |
☐ |
II. Bulaşıcı Hastalıklar Birimi |
Bildirimi zorunlu hastalıklar ile ilgili işlemleri izlemek |
1 G |
|
☐ |
☐ |
Aşı takip sisteminin kullanımını ve Soğuk zinciri gözlemlemek |
1 G |
☐ |
☐ |
Filyasyon Vaka ve temaslı tespiti, bilgilendirilmesini izlemek |
1 G |
|
|
Filyasyon uygulaması kullanmasını gözlemlemek |
1 G |
|
|
III. ÇEKÜS Birimi |
Aile planlaması hizmerlerinin koordinasyonunu gözlemlemek |
1 G |
|
☐ |
☐ |
Bebek ve ana ölümü işlemlerini gözlemlemek |
1 G |
☐ |
☐ |
IV. Neonatal Tarama Programı Birimi |
Yenidoğan taramalarıyla ilgili işlemleri gözlemlemek |
1 G |
|
☐ |
☐ |
V. Aile Hekimliği Birimi |
Aile hekimi kayıt ve değişiklik işlemlerini gözlemlemek |
1 G |
|
☐ |
☐ |
Aile sağlığı merkezlerinin denetimine katılmak |
1 G |
☐ |
☐ |
VI. İnsan Kaynakları Birimi |
Resmi yazışma işlemlerini gözlemlemek |
1 G |
|
☐ |
☐ |
VII. Disiplin Birimi |
Disiplin ve değerlendirme işlerini gözlemlemek |
1 G |
|
☐ |
☐ |
VIII. Ruh Sağlığı Birimi |
Sağlık tedbirleri ile ilgili bilgi almak |
1 G |
|
☐ |
☐ |
IX. Verem Savaş Dispanseri |
Mikro film okumak |
2 U |
|
☐ |
☐ |
PPD uygulamalarına katılmak |
2 U |
☐ |
☐ |
Doğrudan gözetimli tedavi uygulamalarını gözlemlemek |
1 G |
☐ |
☐ |
X. Kanser Erken Teşhiş, Tarama ve Eğitim Merkezi (KETEM) |
Kanser taramaları hakkında bilgi almak |
1 G |
|
☐ |
☐ |
XI. Sağlıklı Yaşam Merkezi |
Yaşam Merkezinin faaliyetleri hakkında bilgi almak |
1 G |
|
☐ |
☐ |
4. SAHA ARAŞTIRMASI |
Araştırma planlama, anket, veri girişi ve istatistik analiz |
1 U |
|
☐ |
☐ |
Veri toplama |
5 U |
☐ |
☐ |
Sunuma katılma |
1 U |
☐ |
☐ |
Genel Değerlendirme |
☐ |
☐ |
Puan (Rakam ve Yazı İle) |
|
Harf Notu |
|
Değerlendirme Tarihi |
|
Değerlendiren (Unvan/Ad Soyad/İmza) |
|